Myślicie, że podołacie w kreowaniu historii nieśmiertelnych krwiopijców po swojemu? Przekonajmy się!
Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?
Carpe Noctem.
Wampir: Maskarada – Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.
• Liczba graczy: 2-4
• Czas gry: 45 - 90 min
• Ograniczenie wiekowe: 14+
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● GŁÓWNA PLANSZA ● PLANSZE TEATRÓW WOJNY● PODSTAWOWE POSTACIE ● SPISKI KLANÓW ● POSTACIE KRONIK ● PRZYWÓDCY KLANÓW ● KARTY ZOBOWIĄZAŃ ● POMOCE GRACZY ● PUNKTACJA KRONIK ● SPISKI TEATRÓW WOJNY ● ZASADY TEATRÓW WOJNY ● MISJE PODSTAWOWE ● MISJE KRONIK ● PODSUMOWANIE ROZDZIAŁÓW ● MISJA FINAŁOWA ● ŚRODKI ● DREWNIANE ZNACZNIKI KRZYŻY ANKH ● PRZYSŁUGI ● ZNACZNIKI KLANÓW ● MORALNOŚĆ KLANU ● POLITYKA KLANU ● ZNACZNIK PIERWSZEGO GRACZA ● WYCZERPANIE/LETARG ● ZNACZNIK RUND ● POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 1) ● POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 3) ● WOJNY SABATU ● PRZYNALEŻNOŚĆ ● TYTUŁY DWORSKIE ● ZNACZNIK CZASU ● ŚLEDCZY ● SCHRONIENIA GRACZY ● ARKUSZE GRACZY ● KSIĘGA KRONIK ● TALIA KRONIK ● TALIA BADAŃ ● ARKUSZE NAKLEJEK ● KOSZULKI NA KARTY ●