Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem. Podczas podróży koleją przez urokliwą prowincję Nowej Anglii dojdzie do rozpadu rzeczywistości, na pokładzie sterowca wysoko nad Atlantykiem rozpocznie się niebezpieczny rytuał.
„Przedwieczni byli, Przedwieczni są i Przedwieczni będą. Najpierwsi i najjaśniejsi nie mieszkają w znanych nam przestrzeniach, lecz pomiędzy nimi, przeto są niewymierni i dla naszych oczu niewidoczni.” –H. P. Lovecraft, Zgroza w Dunwich
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem. Podczas podróży koleją przez urokliwą prowincję Nowej Anglii dojdzie do rozpadu rzeczywistości, na pokładzie sterowca wysoko nad Atlantykiem rozpocznie się niebezpieczny rytuał, a tajemnicza eksplozja na luksusowym liniowcu pozostawi kolejne pytania bez odpowiedzi. Gdziekolwiek wyruszą badacze, będą musieli zmierzyć się z powstającym złem, a ich podróże nie pozostawią ich niezmienionych. Niniejsze rozszerzenie umożliwia rozgrywkę w trzy nowe scenariusze, wraz z wieloma wydarzeniami mitów i nową łamigłówką. Wprowadza także nowy rodzaj kart – Tożsamości, oraz nowy rodzaj terenu – Szczelinę/Wodę. W rozszerzeniu znajdują się także nowe kafelki mapy, potwory, badacze oraz karty, które pozwolą dodatkowo urozmaicić śledztwa.
• Liczba graczy: 1 - 5
• Czas gry: 120 - 180 min
• Ograniczenie wiekowe: 14+
Zawartość pudełka:
• 18 kafelków mapy
• 4 karty i figurki badaczy
• 7 żetonów i figurek potworów
• 6 kart Tożsamości
• 13 kart Przedmiotów powszechnych
• 7 kart Przedmiotów unikatowych
• 15 kart Zaklęć
• 8 kart Stanów
• 4 karty Obrażeń
• 4 karty Przerażenia
• 6 żetonów Osób
• 43 żetony Szczeliny/Wody
• 4 żetony Drzwi
• 50 żetonów Wskazówek