Liczba graczy: 2-4 graczy | 60-90 min. | Wiek: 13+
Autor: Mauro Chiabotto
Przebudzenie Molocha to dodatek do gry Neuroshima: Last Aurora. Wprowadza on nowe karty i zasady, w tym:
• nowy rodzaj Ocalałych: Androidy
• nowych wrogów: Działka automatyczne
• nowy zasób: Baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju
• mechanikę Alarmu, która monitoruje, na ile działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha
Przebudzenie Molocha
Moloch, manifestacja siły komputerów i maszyn, które zbuntowały się przeciwko swoim twórcom. Uruchomił sekwencję wystrzeliwania rakiet wszelakiego rodzaju, bombardując nimi najważniejsze miasta, jednocześnie paraliżując i przejmując każde urządzenie, które było wpięte do globalnej sieci – od elektrowni czy wojskowych i cywilnych systemów zarządzania, po domowe lodówki, oświetlenie i ekspresy do kawy. Technicy i badacze próbowali odłączyć i odciąć zasilanie tej destrukcyjnej ohydy, ale to nie wystarczyło. Koniec cywilizacji człowieka staje się faktem. Aurora odpłynęła bez ciebie. Teraz twoje przetrwanie to kwestia odwagi: musisz udać się na południe, a droga wypada ci przez tereny opanowane przez roboty Molocha. I to wszystko w środku mroźnej zimy, podkręconej jeszcze efektami nuklearnych eksplozji. Jesteś gotów na tę desperacką podróż?
Nieoficjane zmiany do zasad solo
Chcesz zagrać w to rozszerzenie sam? Wypróbuj naszych nieoficjanych zmiany do zasad solo przy rozgrywce z wykorzystaniem rozszerzenia "Last Aurora: Przebudzenia Molocha":
Zawartość