Neuroshima HEX 3.0 - Smart - PL/ENG

Liczba graczy: 1-4 graczy | 30 min. | Wiek: 13+
Autor: Michał Oracz

  • Obserwuj produkt:
  • Kod: GP-NH3-S-PL/ENG
  • Producent: Portal Games
  • Dostępność: Brak Brak

  • Historia ceny
  • 39,99 zł 27,49 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • Szybkie płatności Blik.

Uwaga: To jest dodatek, do gry wymagany jest egzemplarz gry Neuroshima HEX 3.0

 

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.

Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu. Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.

 

Zawartość: 

  • 35 żetonów armii,
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • 1 woreczek strunowy
  • 1 instrukcja

Link do insturkcji